onsdag, maj 14, 2008

Skratt och gråt

Jaha så har man gråtit en skvätt ikväll med. Tack vare min lärare kan man säga. Indirekt iaf.
Pratade med en i min studiegrupp ikväll om min situation och mina planer. Hon tyckte jag skulle ge det en chans till, för min egen skull och så. Då blev jag ledsen. Dels rörd för hennes omtanke. Hon är så himla rar! Och dels för att jag tänkte på hela scenariot på senaste seminariet. Fy fan vad hemskt det var! Usch!

Har iaf umgåtts med Madde idag. Och där är det aldrig nå tårar! Möjligtvis glädjetårar. Vi garvar jämt! Hahaha! Så himla underbart att skratta med dig vännen! Du är guld! Älskar dig!

Nu ska jag se slutet på Top Model!
Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK vännen!! Du är också GULD! Vi har så himla roligt! ÄLskar dig!! Så glad att jag har dig som vän! (L)