måndag, maj 26, 2008

Schlagerfest 24 maj

I lördags var det party i Solbacka.
Dessvärre har jag ingen blogglust, så jag ska sammanfatta så kort jag kan.

Vi började med att hoppa lite studsmatta.
Sedan gjorde vi mat. Det blev supergott. Till förrätt åt vi toast skagen. Till varmrätt blev det fläskfilé gryta med jasminris och sallad. Dryck: vitt vin. Mousserande om man ska va petig.
Vi väntade med efterrätten för vi blev så mätta.
Sedan var det dags att leka Så ska det låta. Lag MC mot AS-laget. Det blev lika.
Efter det tittade vi på ESC-finalen. Som såklart blev en besvikelse med tanke på Sveriges placering. Och personligen tyckte jag fel låt vann. Visst, den var helt okej. Men det fanns många bättre!
Sedan blev det Singstar för hela slanten, tills jag somnade i soffan.. Och då var kvällen slut.

Mycket lyckat, väldans roligt!
Tack till er alla som var med, I love you! <3

Inga kommentarer: