måndag, januari 30, 2006

*going crazy*

Jag hatar att känna så här. Jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det.
Du sa att det fanns en orsak. Men vilken är den då?
Det kan inte finnas en mening med att känna så här. Åtminstone inget som är bra..
Nån däruppe i det måste verkligen tycka illa om mig.. =(

Jag bara sabbar ju när jag känner så här. Bara sabbar och förstör. Eller hur? Visst är det så att du tycker det är jobbigt? Erkänn att du tycker att det är jobbigt! Klart du gör.. Och om inte, vad tycker du då? För nått måste du tycka och tänka! Kan inte bara vara jag som tycker och tänker..
Ååh jag är så dum. Så fel funtad.
Lyssna på mig. Här sitter och skriver frågor rakt ut i luften. Herregud. Get over it!!
Om det ändå vore så lätt...

Nåja skitsamma i det nu. Ändå ingen som bryr sig.. Allra minst.. Äh..



Vi köpte nytt vardagsrumsbord idag. På Mio. Skitsnyggt! Och billigt, rea! =D 700 kr.
Alla som vill komma och titta är välkomna. Vi får inte besök så ofta, hehe =)
Nej nu ska jag fortsätta med mitt parti poker som jag håller på med.


By the way.. Saknar mammas Whitney Houston-skiva. Riktigt många bra depplåtar där!
Här är en..

I know that when you look at me
There’s so much that you just don’t see
But if you would only take the time
I know in my heart you’d find
A girl who’s scared sometimes
Who isn’t always strong
Can’t you see the hurt in me?
I feel so all alone
I wanna run to you (oooh)
I wanna run to you (oooh)
Won’t you hold me in your arms
And keep me safe from harm
I wanna run to you (oooh)
But if I come to you (oooh)
Tell me, will you stay or will you run away
Each day, each day I play the role
Of someone always in control
But at night I come home and turn the key
There’s nobody there, no one cares for me
What’s the sense of trying hard to find your dreams
Without someone to share it with
Tell me what does it mean? (chorus)
I need you here
I need you here to wipe away my tears
To kiss away my fears
If you only knew how much...

1 kommentar:

Halvseg sa...

Usch.. låter jobbigt.."hatar det".
Vet ej vad Du snackar om men hoppas allt löser sig.

Grattis til inköpet av vardagsbord! =D
Var på MIO för inte så länge sedan, fanns mycket fint.. Vi fick lust att bränna pengar o skaffa en stor fåtölj eller soffa.. hehe.. men som tur vi gjorde ej, skulle ej fått plats o skulle göra oss än fattigare.