torsdag, januari 12, 2006

Bilder

Veckan lider mot sitt slut. Skönt. Inte för att det har varit nån direkt påfrestande vecka. Men ändå.
Nästa veckan sätter skolan igång på allvar. Det ska bli kul att få nått att bita i igen! Matten blir väl tuffast. Men jag ska klara den! Satsar ju på G men ett VG vore ju inte alls fel alltså!

Vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Skulle jag släppa på spärrarna skulle det bara flyga ur mig ord och fingrarna skulle smattra mot tangenterna som aldrig förr. Men nu har jag verkligen jobbat med att försöka se livet ur en positiv synvinkel och jag har stängt in alla känslor så då vore det ju synd om de ska komma fram igen...

Jag har lagat mat idag, alldeles själv, och jag menar verkligen LAGAT mat, från grunden. Jag har gjort köttfärslimpa! Det blev smarrigt, fast nästa gång ska jag tänka på att krydda lite mera (jag brukar vara snål med sånt) samt att den nog kan stå inne en stund till.

Anders var här för en stund sedan och lämnade en skiva med bilder från alla klassfester som vi hade under gymnasietiden. Jag saknar faktiskt min klass!
Bara för det blir jag tvungen att lägga in lite kul bilder på dom här! :)
































Inga kommentarer: