fredag, januari 27, 2006

Eum..

Har precis kollat färdigt på Mannen med Järnmasken. Skitbra film! Måste införskaffas till filmsamlingen.
Och som vanligt började man gråta i slutet. Finns det nån film som jag inte grinar till? Hmm..*tänker efter*..nä tror inte det. Vilken toffel jag är.

Låter som att Baste håller på att komma ur sin depression. Är glad för det.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Skrev mest för att jag inte skrivit på ett tag. Bloggar ungefär lika ofta som jag tränar numera.. Usch och fy på mig vad lat jag är. Och det är inte ens jobbigt att träna, kan ju göra det framför tv:n liksom. Nej, skärpning nu Tilda! Visa dom att Tjockisen också kan!

Nej nu ska jag spela nått online-spel tror jag.
Måste ladda på mitt premium på Blip också så jag kan spela mera gurka.

/Tilda

3 kommentarer:

Halvseg sa...

Hej Du. Här är en som verkligen behöver träna.... träna upp fysiken rejält. Men jag ska bättra mig, försöka.. :/

Kram på Dig Tilda.

Tilda sa...

Jag också ska bättra mig. Jag har ju börjat med badminton nu, där får man svettas ordentligt ska jag säga =)
Sen ska jag försöka jobba bort det överflödiga fettet runt lår och mage innan sommaren också..

Halvseg sa...

jo.. jag vil oxå spela badminton kanske.. men har inga dojjer.. ;P. Johnny har bra racket och boll.. o vi har spanat in badmintonhallar.. först kista och nu Hallunda.. men vi har inte kommit så mycket längre... *S* Ha en skön helg nu ;D