onsdag, januari 04, 2006

Dumma dumma chefen

Gud vad jag inte tycker om min chef. Blotta åsynen av honom får mig att vilja kräkas.
Han bara förstör för mig. Ringer mig när som helst och bara säger åt mig att jag måste jobba. Och då måste jag fixa både det ena och det andra som inte han tycker att han hinner med. Utan en assistent skulle han inte vara ett skit. Och hans hemska brytning, och varje gång han säger S så tjuter det så där extremt irriterande.
GAAAHH, trött på honom kan man säga.
Skönt när det här veckan är slut. Då...aldrig mer!!
Och så stundar helgen. Vet att det är alldeles förbjudet att glädjas så mycket som jag gör åt den men jag kan bara inte låta bli. En liten liten röst i huvudet säger mig att det inte alls blir som jag har tänkt, det blir det aldrig. Men jag är ju van, det får bli som det blir. Har ändå inte planerat nå särskilt, ser bara fram emot den...
Och ser fram emot ikväll och ser fram emot när kvällen är över också.

Förlåt Anders för att jag inte kommer på ditt galaj. Some other time, ok bejb?

Ska hämta matteboken av Sanna idag. På onsdag rullar allt igång. Oj oj. Hur ska det gå?
Och en tant från CLL ringde idag och berättade att skrivarkursen som jag skulle gå inte blir av...=(
Den som jag hade sett fram emot så mycket. Så jag måste välja nått nytt när jag kommer dit på onsdag om jag vill ha några pengar. Och det vill jag ju :)

Snart åker Micke till sin tävling...och där är hon...
Usch, hemska tanke.

Över och ut
/Tilda

Inga kommentarer: