måndag, januari 02, 2006

I try my hardest, just to forget everything...

Jaha så var man på jobbet igen då.
Fast jag kanske ska vara glad att jag sitter här och inte i kommunväxeln. Dels kan jag där omöjligt sitta på msn och blip och dels skulle jag ha behövt jobba hela veckan om jag var där..
Så nu är man ledig tisdag, jobbar halv dag onsdag, ledig torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och sen börjar skolan på onsdag nästa vecka. Känns lite overkligt och lite konstigt att helt plötsligt börja leva på bidrag igen och stressa med läxor. Men men, det får gå. En investering i min framtid.

Försöker verkligen att glömma. Att glömma allt...
Det är som Thova har sagt till mig vid något tillfälle; Varför är du aldrig nöjd?
Jadu, jag vet faktiskt inte. Egentligen är jag ju det, men sen blir det ändå en massa konstigheter.
Få se hur det går nu här framöver. Men jag ska klara det. Jag ska vara stark, jag ska vara glad, jag ska vara en vän, jag ska vara mig själv.

Nyårslöften ja..ett sådant hade jag. Jag bröt det idag. Haha, två dagar efter liksom..
Jag lovade att det inte skulle bli nån mer Billys Pizza till lunch. Men jag hann inte laga nått annat så jag tog en.. Och nu är det bara 2-3 kvar och då kan jag ju lika gärna äta upp dem så de tar slut. SEDAN ska jag hålla löftet. Jag ska! Det lovar jag! För nu är jag trött på gäddhäng och dubbelhakor. Nu ska Tilda bli smal och fit. Smalare iaf.. Då är det bäst jag kastar i mig Brago-kakorna också för om jag ska bli smalare får inget sådant finnas i min närhet. Då slinker det ner, förr eller senare.
Men jag har fått ett hjälpmedel. Ska hämta det idag.. :)

Nej, jobbet kallar. Bara en timme kvar som tur är.





Längtar...

2 kommentarer:

madde sa...

vad var det du skulle hämta för att bli smalarre då? *nyfiken* nu måste du säga!! :D
haha!!

Tilda sa...

Lite sallad och gurka, haha :)