torsdag, februari 02, 2006

Jag är olycklig!

Jag orkar inte mera.. Jag gör verkligen inte det.
Ett liv i ständig motvind, det är väldigt svårt att inte bara ge upp allting.
Det känns som att ingenting spelar någon roll längre. Allt går ju åt helvete i alla fall.
Jag känner mig som det största jävla misslyckande som har satts på denna jord. Jag gör ju ingenting rätt. Jag misslyckas med allt jag gör, ALLT. Och jag orkar inte ha det så. Det är skitjobbigt!
Det har gått så långt att jag tycker att det är jobbigt att leva! Ja, det tycker jag. Varje dag när jag vaknar upp känner jag att det är motigt att gå upp för jag vet att det väntar massa missöden. Jag vet t.ex. att jag kommer att göra illa mig minst en gång, jag kommer att förlora någonting minst en gång och jag kommer att gråta minst en gång. Och ingen ser.. Ingen bryr sig..

JAG ÄR OLYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur många gånger ska jag behöva säga det för att folk ska höra? Hur högt ska jag behöva skrika för att folk ska vända på huvudet? Ska jag behöva vara så här olycklig överhuvudtaget?

2 kommentarer:

madde sa...

men du...
så kan du ju inte ha de.. frågan är bara va vi ska kunna göra åt det...
älskar dig vännen!!

Tilda sa...

Tack för de fina orden!
Älskar dig också! *krama*