torsdag, februari 16, 2006

Positivt blogginlägg

Ja, jag har bestämt för mig att jag lovade J det för en tid sedan. Att skriva om kul och roliga saker som händer i mitt liv. Ett inlägg utan ledsamheter och kärlekstrubbel.
Och här kommer det. Så J, håll till godo! =)

Igår var det onsdag. Och det vet vi ju vad det innebär! Just det, KARAOKE!!! =D
Baste var här, så han, jag och Monica spenderade onsdagkvällen på Bistro. Med sång och show! =)
Det var skoj! Jag sjöng Fame-låten, Himlen runt hörnet, Teddybear och sen så sjöng jag och Baste Country Roads. Men de måste verkligen skaffa fler bra duettlåtar. För dom är sällsynta i karaoke-häftet.
Sen var det en gubbe där som tyckte jag var så himla snygg och han sluddrade något om att man skulle ju inte tacka nej till en sån goding. Yuck.. Lite äckligt. Men han var rätt full. Och tillslut satt han bara och sa: Jarå, nejrå, jorå.. nejrå, jarå.. osv. Lät lite kul, så Monica och jag skrattade lite åt det.
På det hela taget en lyckad kväll, som väntat!
En hel månad till nästa gång..*längtar*


Micke och jag har köpt två nya spel, ett till datan och ett till PS2. Sommar-OS i Athen till PS2. Skoj faktiskt! Fast det som vi köpte till datan var roligare, det slåss vi om nu, för det gick inte att bränna.. =/
Vi köpte Yu-Gi-Oh! Så nu har vi pratat om att köpa kort och spela i verkligheten, mot varann.
Shit, vi blev verkligen jättebitna bägge två, på direkten.

Nej, nu måste jag plugga lite. Jag har i princip bara glidit runt sedan skolstarten, nu kommer det tillbaka och biter mig i rumpan. Men matteprovet är klart iaf, tror jag blir godkänd. Ska mycket till annars..


Ser du J, vad duktig jag var nu! Inga ledsamheter. Om man bortser från det faktum att jag har nämnt skolan och läxor och plugg.. Hehe =P

Över och ut
/Tilda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se där! Nu blev det lite variation i bloggen! Kul att det fanns något kul att skriva om, för du hittade väl inte på alltihop...? ;D

Ha det så bra!

Tilda sa...

Hittade på? Haha, vad tror du om mig?
Ganska bra att komma på allt det där i så fall.
Du får jämföra med Sebbes blogg och se om du kan hitta likheter.
Han finns länkad här i min blogg.

Kram på dig!