måndag, juli 04, 2005

Bifaller bara billiga boenden

Gud vad hemmet ser ut! Det är disk, det är grejer på golvet, vardagsrummet fungerar för närvarande som ett (oavtorkat) matbord eftersom det förbannade pusslet aldrig blir färdigt. Ikväll blir det nog tvångsbygge för mig och pojken!

Just nu håller jag på och samlar ihop gamla grejer för jag och pojken ska på bakluckeloppis på lördag. Ska bli kul. Ska ner och rota i källaren sen. Kanske kan vi hitta lite billiga grejer till vår framtida lägenhet. Vi tackade nej till den på Drottning Kristinas väg, men vi hoppas få ett erbjudande om nån annan lya snart!

På onsdag blir det bilbingo igen. TUUUUUT TUUUUUUT, BINGO!!!!!!!! c(-;
Hoppas vi vinner nått då, eller hur Madde?! Att tuta i pausen går väl an ett tag, men man vill ju vinna också!

Blev fan sugen att åka till Uppsala och gå på IKEA och sen gå på stan och fönstershoppa. Kanske köpa nått litet. Snålar ju för tillfället för att ha råd med boende sen, men nått liiiitet kan man väl få unna sig... Kanske kan vi åka på osndag förmiddag, jag och Micke. Ska höra med han.

Nej nu ska jag återgå till att...göra det jag gör...
Ciao! /Tilda

2 kommentarer:

madde sa...

jaha ja.. vi ska också ha loppis på lördag.. fast vi har gårdsloppis i stället.. :P hos siv LARSSON.. :) haha!!
jag har också lust att åka till IKEA.. mamma ocjh ajg ska åka en dag och köpa vinglas.. :P haha!!
jaa jag hoppas vi vinner.. men det borde vi göra.. det måste vara bilens fel på någe vis.. jag brukar alltid skylla på bilen.. mammas bil är en riktig tur bil om det är jag och mamma som åker annars är det inge tur i den.. :P haha.. men ajg tor att det är väran tur att vinna nu.. det MÅSTE de va!! vi hoppas på de..
puss å kram!!

Tilda sa...

Klart vi vinner! Man måste ju va positiv, det brukar ju du säga! =P
Puss o kram