fredag, juli 15, 2005

A (b-c), du e i mina tankar...

...EKG, mitt hjärta det bankar, HIV.....nä, kanske inte...kan inte texten riktigt.
Men A är iaf i mina tankar.
Det känns så knasigt att träffa honom. Det är nått som....inte stämmer. Det är inte som förut. Och det kanske man inte kan förvänta sig heller, men HAN känns inte likadan, det är det....
Dessutom tar jag typ åt mig av allt han säger, och saker som jag förut hade skrattat åt och gett igen för, får jag nu bita mig i läppen för att inte gråta för. Vet inte varför.
Jag får sluta upp med det dumheterna, så får det inte va!
Han fyller år imorrn, jag och Micke ska dit, kanske mamma och Sölve hänger på, beroende på hur trötta och slitna de är. Fast va fasen, de har ju haft semester!
Nåja, borde ju städa lite och så, men jag räknar kallt med att jag hinner allt imorrn...Kanske dumt, men det är ju sån jag är. Dum.

/Tilda

3 kommentarer:

madde sa...

konstigt det där tycker jag!! det borde nästan vara så att han vet elelr så är det bara så nu när du ahr berättat för micke så har du liksom koll på dig om dui förstår vad jag menar.. du är säkert annorlunda på någe vis för att du vet att micke vet..
du är inte dum!! kom ihåg de!! det finna alltid dummare och dummast också.. ;) hihi!!

Tilda sa...

Tack vännen, det känns bra att ha dig på min sida! Du betyder mycket för mig, vet du det? *kramar*

madde sa...

mm.. det vet jag..;) nu har du inte skrivit hära på lnge.. ;) det är dags nu!! :) haha!!
ps. du betyde väldigt mycket för mig med!!! ds.
puss å kram!!