onsdag, juli 13, 2005

Ett nytt jag

Idag har jag varit och kutta' barret. (Alltså klippt mig för de som inte hajade...)
Ganska kort också. Men det är skönt med förändring och dessutom alldeles rätt årstid att klippa av sig svallet. För det blir svettigt och varmt under kalufsen!
Imorrn ska jag förändra mig lite till, men bara en liten detalj egentligen. Inget som syns lika tydligt som min nya frilla. Men jag säger inte vad det är, nej nej, det får ni se själva sen. För det syns om man tittar noga...
Jag vet en viss familj som blir nöjd över den förändringen iaf! =)
Jag vet inte varför jag bestämde mig för att förändra mig just nu. Kanske vill jag förändras på insidan, men börjar med utsidan, vad vet jag. Jag vill nog bli mer vuxen och nog mer attraktiv också. Försöka kan man ju alltid liksom, men det funkar knappast...
Det kanske är en del i min utveckling. Nu håller vi som bäst på och letar lägenhet och blir vuxna...Då vill jag se vuxen ut också. Problemet är att jag ser fortfarande ut som den barnsliga skitunge jag är på insidan...lika ful också...=(

Träffade A igår som sagt. Lite konstigt var det, jag kan inte förklara varför. Undrar om Micke har sagt nått till honom...för det kändes som om han undvek mig. Som om han inte ville prata med mig. Fast jag tror iofs inte Micke har sagt nått. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag vill att han gör det eller inte...
Kanske har det här en del i att jag vill förändra mig...Bort från det gamla, glömma allt jag nånsin kände för A...eller är det kanske tvärtom? Göra mig mer attraktiv för honom? Neeej, verkar ju knasigt ju. Jag har ju Micke!

*suck* Jag blir inte klok på mig själv...Someone who has figured me out yet?


//Tilda

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nej! tänkte jag när jag läste det där om håret, men nyss såg jag dig i webbkameran (ser dig fortfarande där i och för sig) och jag känner nu att jag kan andas ut. Det blev ju kanon!


J

Tilda sa...

Va bra att du tyckte det blev snyggt!
Jag är nöjd själv faktiskt!

madde sa...

haha!! vad kul!! jag tror att jag vet vad du ska göra.. kanske ta hål i öronen eller?? för att familjen tidbeck skulle bli glada så de kunde köpa örhängen till dig.. :) eller?? :D
puss å kram!!

Tilda sa...

Haha, kanske det kanske...

Anonym sa...

Tilda, har du INTE hål i öronen? COOLT! Du är definivt min drömkvinna! Tror jag... för jag vet ju för lite än... ;D

J den berömde...

Tilda sa...

Jo, NU har jag det! =P

Anonym sa...

Oj, synd... man kan inte få allt...

/J

Tilda sa...

Vadå synd? Jag har varit utan i 19 år, det finns värre saker man kan göra än att ta hål i öronen!

Anonym sa...

Synd i alla fall.

/J

Tilda sa...

Ja, synd är roligt! =)