måndag, juli 25, 2005

RCT, eventuella magbesvär och arbetslöshet

Halloj!

Ett tag sedan jag skrev här nu. Men nu blev jag påmind, tack Madde!

Har egentligen inte så mycket att skriva. Ligger och kollar på bröllopsfeber. Sen kanske det blir lite mer Roller Coaster Tycoon innan jag går och lägger mig...
Har köpt 3:an nu men det var inte alls lika kul... Eller kanske det blir det sen när jag har klarat hela 1:an, hehe... Hoppas det iaf, jag hatar värdelösa impulsköp =)

Lite orolig är jag också, att jag har nått i magen som inte ska vara där... Men det är säkert inte...

Jaa, det var nog allt för nu. Har fortfarande inget jobb så allt är som vanligt för lilla arbetslösa Tilda! Men känner du nån som känner nån som känner nån (etc etc) som behöver nån till nått så tveka inte att fixa det åt mig ;-)

Nu är snart pausen slut i bröllopsfeber så nu ska jag gå igen.
Take care everyone! // Tilda

10 kommentarer:

madde sa...

jaaa.. att man måste påminna dig.. :) då kanske jag också måste skriva i min blogg också.. :) haha
attans!! :)

har du nåt i magen? vad är nåt??

jag har också ont i magen.. men jag vet i alla fall va det där.. tror jag..

jag känner inte någon tyvärr.. om det hade funnits en plats hos oss å hade du kunnat jobbat i mitt företag.. men tyvärr.. :(

ha de bra!! puss å kram

Tilda sa...

Det är okej, jag förväntar mig inte att få något jobb... Ingen vill anställa mig... =(

Det det med magen är...äsch, glöm det. Det är säkert inget ändå.

Varför har du ont i magen då? Stress?

Anonym sa...

Hejsan!

Jasså en till som lirar Roller coaster. Jag sitter själv och spelar tvåan...

Tilda sa...

ÅÅh, är tvåan rolig??
Måste få låna det av dig!
Har ju spelat 1:an och 3:an. Ettan är väldigt simpel, trean är väldigt komplicerad, jag hoppas tvåan är nått mellanting!

Kul att nån annan än Madde kommenterar mina inlägg, blir jätteglad! =) No offense Madde, hehe!

/Tilda

madde sa...

haha!! :) det är lugnt.. det är ju kul om någon annan kommenterar!! :) haha!!

nee.. jag vet inte.. tror jag kan ha magkatarr eller nåt sånt.. det r säkert ingenting här heller.. :)

kram!!

Anonym sa...

Det måte ju vara tråkigt om bara en komenterar...

tvåan är som ettan rätt simpel. DOm är rätt lika. Ettan skulle jag vilja spela igen.. hde den förrut men skiva blev förstörd så jag hann aldrig spela det klart. Trean skulle vara rolig att testa.. tänkte nästan köpa det...

Tilda sa...

Ettan kan du få bränna från mig. Trean gick inte att bränna tyvärr, har redan testat det åt en kompis.

Anonym sa...

vad gulligt av dig, men kan du göra det super snäll...

Tilda sa...

Klart jag kan! Om jag får bränna tvåan av dig i gengäld! Om det funkar att bränna den, men det hoppas jag!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.