söndag, juli 10, 2005

Ring då om ni ska!

Hmm..uppe sent idag. Kanske inte så smart med tanke på att jag ska upp väldigt tidigt imorrn. Vi ska måla ute hos Anne. Och varför säger man "ute" hos Anne? Jaaa du...
Men anledningen till att jag är uppe sent är för att jag vet inte riktigt vad de förväntar sig av mig på tidningen. Jag är ju fortfarande sjukskriven men frågan är om de vet det... De borde fatta det men...jag måste styra det där i veckan! Typ imorrn eller senast på tisdag!
Nu väntar jag på att de eventuellt ringer efter mig om de undrar var jag är. Annars är väl allt lugnt, om de inte ringer menar jag.

Har precis spelat en massa couronne med J, det har gått bättre än väntat, men mot slutet blev vi så trötta så usch va tråkigt det blev!

Lite nervös inför imorrn. Då ska jag träffa A igen, det var ett tag sen nu och det har ju varit lugnt då. Pratade med honom idag på telefon... Men men, det ska väl gå bra hoppas jag!

Tusan vad varmt det är! Det är jobbigt när man ska sova. Men det är iaf sommar och fint väder så jag ska inte klaga!

Nej, nog för idag!
Arrividerci! // Tilda

9 kommentarer:

madde sa...

jaha ja.. så du är så busig av dig att de inte vet att du är sjukskriven.. :)
men du.. vem är J?? snälla??
du borde inte spela couronne s¨mycket..d u blir beroende.. jag blir ju orolig för dig.. :(
hur gick det att träffa A då?? ajg antar att du har träffat honom nu.. vi chansar på de??
ni/du får väl komma ut till mig och bada och åka lite båt och sola lite granna.. få lite solbränna.. :) det är skojigt det sörru!! :)
pss å kram!!

Tilda sa...

Jo jag har umgått med A hela dagen kan man säga. Det känns lite skumt...vet inte hur jag ska förklara. Men jaja, det löser sig.

Anonym sa...

Madde, jag vet en sak som inte du vet. Om J...

Anonym sa...

Till Madde igen om hon någonsin går tillbaka och läser detta:

Gå in på hennes sida på Blip och studera hennes kompislista. Efter lite uteslutning kanske det bara blir herr J kvar?

Tips: J:s namn på blip börjar INTE på J...

/J

madde sa...

jaa.. det är klart jag går tillbaka hit.. :) det här är ju nästan som min egen blogg. :) hahaha!!
men vad heter hon på blip då.. ajg har glömt bort.. :) hahaha!!

Tilda sa...

Jag heter LillWiken såklart! Borde du kunna lista ut Madde!

madde sa...

just ja.. :) har inte så bra minne vet du väle.. :P

Anonym sa...

Så Madde, kom du fram til något..? ;D

/Den där irriterande J igen...

madde sa...

neeej!!! faktiskt inte.. men jag orkar inte bry mig.. de tkommer nog fram nån gång i världshistorien!! :P