onsdag, juli 27, 2005

Har dammat av kulorna

Var och bowlade idag med Micke och mamma. Det kändes jättekonstigt, har ju inte lirat sen KM!
Samtidigt som allt kändes jättefel och jätte-otränat (inte så konstigt ju) så var det nånstans som det kändes lite rätt ändå. Ja jag vet inte. Men ska jag platsa i A-laget till hösten får jag nog sätta igång och träna. För jag är så pass orutinerad än så att jag tappar massor om jag inte tränar. Jag är inte som Micke som bara kan ta vid där han slutade i våras och va lika duktig fortfarande, om inte bättre. Men som sagt, det har ju mest med rutin att göra. Micke har ju nååååååååra år på nacken mer än va jag har, hehe. Men jag är stolt över han. Han är så snygg när han spelar *flin* Och så dutti, han strajkar hela tiden jue! =P
Som sagt, borde kanske ha tränat mer i sommar. Men det är skönt med uppehåll också, jag känner att jag behöver det. För man är så sliten i slutet på säsongen så man behöver vila upp sig och få gnistan tillbaka. Nu börjar jag bli taggad inför ligastarten fast det är flera veckor dit! Så jag får lugna mig lite, hehe.
För det finns ju en del där emellan att se fram emot *flin*

Jag och Micke ska titta på en "lägenhet" imorrn. Det är en uthyrningsdel i en villa, med 2 rum och kokvrå. Får se vad det blir av det...

Nu ska jag nog gå och snutta kudde.

Kram på er alla små grodyngel därute som läser detta (förmodligen inte många men ni förtjänar den lilla uppmärksamhet ni får)

//Tilda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det är ett bra boende... håller tummarn för att ni ska hitta nåt

Tilda sa...

Äsch, det var inte så bra. Det var litet och trångt. Dessutom kändes inte hyresvärden vidare trevlig.

madde sa...

nehä.. vad tråkigt!! ni hittar nog någe.. tänk påå att inte ha för brottom bara.. en kuisn till mig köpte en svindyrt hus för de tyckte inte att de fick plats i deras lägenhet.. men det gick aldeles utmärkt.. nu har de blivit lurade.. det fanns mögel i hela grunden så nu är det bara problem.. :( men men.. :) det blir nog bra.. ni ska ju inte ah hus.. men amn skall alltid vänta på det rätta!!
h de bra gumman!! bowlingen blir nog bättre om ett tag!! :) jag lovar!! jag har ju inte heller spelat sen KM så.. :) hahaha!! inte tänkjer jag göra det förrän Trosa heller.. :P haha!!
puss å kram!!