tisdag, februari 05, 2008

Längtar till fredag

Det är bara måndag än, men jag längtar jättemycket till fredag!
Då ska J få sin bridgelektion nr 2. Sen på kvällen ska jag förmodligen, som det ser ut nu, pimpla lite vin med mina goda vänner C och M :) Och så hoppas jag att det finns tid för mig och S att trixa lite med.. projektet! Börjar bli väldans ivrig att fortsätta med det nu!!

Det som är bra är att det kommer gå fort fram till fredag, för jag går bara imorrn och på onsdag denna vecka, sen blir det långhelg! :D

Funderar på att gå och sova. Är faktiskt trött. Kanske man ska lyssna på kroppens signaler?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men stanna kvar då! Du kanske trivs ;) Pangbrudar: 1 Grabbar: 0

Anonym sa...

Jag är helt säker =)

Anonym sa...

Ja nåt sånt :)

Anonym sa...

Pain is pleasure... ;>