onsdag, februari 27, 2008

Plugga, vilken kul idé. Prova får du se!

Känner mig så himla stolt idag.
För det första var jag mer muntligt aktiv på lektionen idag än jag var på hela förra terminen. Typ. Inte riktigt sant, jag sjöng ju massa när jag läste musik, haha. Men ni fattar. Räckte ivrigt upp handen och kom med (smarta?) kommentarer under dagens seminarium.
Mest gjorde jag det för att jag känner att jag måste kompensera för eventuellt dåliga skriftliga inlämningar och sånt, det som annars är min starka sida. Men kändes inte alls bra med denna lärare, han kändes så himla hård gällande det skriftliga, att allt ska vara så himla korrekt, formalian och faktan med underbyggda argument från litteraturen osv.
Men idag när jag kom hem hade jag fått ett svarsmail på gårdagens inlämning, där det stod:

En mycket bra text, bra upplägg och intressanta reflektioner.

Fyrade av världens leende :D Nu känns det helt plötsligt roligt igen! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faan va bra gumman! :D

Anonym sa...

Jag pluggar naturkunskap, jätte kul, ironi. Lycka till med ditt pluggande !