fredag, februari 22, 2008

Jag vaknade imorse, så vad den dagen förstörd..

Började nya kursen idag. Först på introduktion i stora aulan. Där var några av lärarna för de olika grupperna så de som fanns där fick ställa sig upp så man fick se dem. Bl a vår lärare var där. Och när han reste sig, tänkte jag: Nej usch, han ser ut som en elak jävel, typ som en Hitler.
Och ta mig fan, det var han också. Inte elak kanske, men det kommer bli jävligt hårt! Usch, orkar inte det. Speciellt inte nu när vi inte får påsklov. Det är nog det som gnager i mig mest tror jag, att inte få en andningspaus. Behöver verkligen det! Då skulle allt gå myclet lättare.
Så idag när jag kom hem, kände jag bara att jag lägger ner den här skiten. Men ändå, nu har man ju snart gått hälften.

Och så kom mobilräkningen idag också, som om inte hälften vore nog. Suck, what a day..

Inga kommentarer: