onsdag, februari 13, 2008

Tentan tar min bloggtid

Det slog mig just att jag inte bloggat idag än! Förlåt! Men jag är så himla inne i min hemtenta. Har faktiskt varit duktig och skrivit en hel sida! Låter kanske inte så himla mycket, men med tanke på att vartenda ett av mina argument måste vara väl underbyggda av litteraturen så går det rätt långsamt. Typ så här:

Jag tycker det här och det här och det här därför att det är så här och så här.
Nähä, det stod inte i nån av böckerna. Nähä, då kan jag inte tycka så.

Helt sjukt att de vill att man skriver så, att man inte får tycka nåt om det inte anknyter till litteraturen. Sjukt ju. SU:s påhitt igen förmodligen. You gotta love'em.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen, du klarar det! du är så bright så!
*******************************
hahaha, snacka om att vi/du chockade alla, och när han försökte putta ifrån dig där, haha vi visade vart skåpet skulle stå... ja en stund iallafal (menar mig) haha

Tackar dig än en gång för att du fanns där och hjälpte mig :)