söndag, februari 17, 2008

Ni kan kalla mig för bajs..

Hej jag heter Matilda, men ni kan kalla mig för bajs. Jag gillar Lordi lagom mycket, nästan lika mycket som Westlife. En gång kom rektorn på mig på bussen när jag stal pengar inför gosedjuren. Men jag sa att jag bara motionerade. Nu ska jag be en bön så att ingen damsugarförsäljare hoppar fram ur garderoben.

(1) - DITT NAMN

(2) DIN SKOSTORLEK
under 36 - söt
36-37 - bajs
38-39 - äckel
39-40 - homo
41-43 - älsklings
över 43 - emo

(3) DITT MOBIL MÄRKE
Simens - Pappa
Samsung - Naken Janne
Nokia - Lordi
Sony Ericsson - Hitler
Motorola - din mamma
LG - HIV-anders
Apple - Jultomten
Annat - Barnen i bullerbyn

(4) DIN ÖGONFÄRG
grön - lite
grannblå - jätte mycket
grå - så-in-i-helvetes-mycket
brun - lagom mycket
olika på båda ögonen - att jag dog
annat - inte det minsta

(5) DIN TRÖJAS FÄRG
Blå - Robbie Williams
Vit - Westlife
Orange - Abba
Grön - Pikku G
Blå - Sven-ingvars
Svart - Lill-Babs
Lila - Markoolio
Grå - Vikingarna
Rosa - Roger Pontare
Annan - Kyrkokören

(6) TV-PROGRAM
Aktuellt - Pappa
Fråga doktorn - Mamma
Lilla sport spegeln - Brorsan
Lost - Syrran
Bolibompa - Morfar
House - Grannen
2900 Happyness - Rörmokaren
På spåret - Chefen
Simpson - Rektorn
Efterlyst - Polisen

(7) GODIS
Choklad - På bussen
Lösgodis - I duschen
Surt - I skafferiet
Salt - På jobbet
Sött - I provhytten
Rostat - I soptunnan

(8) FÖDELSE MÅNAD
Januari - kissade
Februari - härmade Danny
Mars - Runkade av en man
April - Hånglade med en spegel
Maj - Onanerade
Juni - Stjäla pengar
Juli - Misshandlade pensionärer
Augusti - Hade sex med Bosse Bildoktor
September - Provade min nya BH
Oktober - Läste Porrtidningar
November - Petade mig i näsan
December - Dödade lillebror

(9) ÅRSTID
Vinter - Påven
Vår - klasskompisarna
Sommar - Gosedjuren
Höst - Green Peace

(10) FRISYR
Halvlångt - Motionerade
Långt - Kastade lasso
Kort - Förhindrade växthuseffekten
Skallig - Letade efter knark
Page - Lekte kurragömma
Axellångt - Utövade yoga

(11) LÄNGD
Under 140cm - Min gris knivmördar mig ikväll
141-155cm - Gubben i månen vill ha sex med med mig
156-165cm - Ingen damsugarförsäljare hoppar fram ur garderoben
166-175cm - Jag får stånd i kyrkan
176-185cm - Mina kaktusar dör
186cm - Mormor viker ut sig i Play Boy

---------------------------------------------------------------------

Snacka om att man har tråkigt när man lägger in en sån här grej. Den var inte ens bra liksom.
/Tilda - men ni (tydligen) kan kalla mig för bajs.

Inga kommentarer: