onsdag, februari 27, 2008

Blåögda flicka

Nån som vet var jag kan få tag på denna underbara låt?
Har letat på youtube, där de har allt nu för tiden. Men inte just denna. Joo, det finns två klipp, men de är ca 20 sek långa, alltså inte hela låten. Tar tacksamt emot tips!

Skriver in den underbara texten här:

Blåögda flicka, du har en mun så röd
Blåögda flicka, du har en mun så röd
Munnen den hör dig till
men att kyssa den hör mig till.
Blåögda flicka, du har en mun så röd

Blåögda flicka, du har så sköna bröst
Blåögda flicka, du har så sköna bröst
Brösten de hör dig till,
men att smeka dem hör mig till.
Blåögda flicka, du har så sköna bröst

Blåögda flicka, du har så mjuka lår
Blåögda flicka, du har så mjuka lår
Låren de hör dig till,
men att sära dem hör mig till.
Blåögda flicka, du har så mjuka lår

Blåögda flicka, du har en brunn så djup
Blåögda flicka, du har en brunn så djup
Brunnen den hör dig till,
men att fylla den hör mig till.
Blåögda flicka, du har en brunn så djup

Blåögda flicka, du vet jag älskar dig
Blåögda flicka, du vet jag älskar dig
Om du håller av mig,
så vill jag hålla om dig.
Blåögda flicka, du vet jag älskar dig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gubben har den på CD... Men det hjälper ju inte dig så mycket *S*

Anonym sa...

Titta vad jag har gjort.. Rippat, letat, kopierat, klippt, klistrat, satt ihop och mekat och lagt upp på Youtube.. BARA för din skull.

http://www.youtube.com/watch?v=rYqRVUCXkhY

Den kommer även komma upp i min blogg =)