onsdag, februari 06, 2008

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!

Konversation på msn:

Tilda säger: du, tänkte på fredag.. nån speciell tid?
S säger: efter skolan? :)
S säger: nej attans, jag måste hem och laga mat till pappa :)
Tilda säger: kan du inte laga på torsdag? :P
S säger: haha inte vet jag
Tilda säger: för på kvällen sen, vet inte vilken tid än iofs, ska jag till Madde och dricka lite vin :) därför jag tänkte på tid och så.
S säger: jahaa vad trevligt, ska ni vara hos henne eller? :)
Tilda säger: jepp och Crille med :)
Tilda säger: wanna join?
S säger: oh låter supertrevligt :)
S säger: men var bor hon?
S säger: måste kunna ta mig hem
Tilda säger: i stan typ mitt emot polisstation, snett ovanför kan man säga.
Tilda säger: jag skjutsar alltid om det inte går bussar, det vet du
Tilda säger: det blir inte så sent heller. jag ska ju iväg och spela på lördgen så
S säger: haha ja men hur går det om ni ska dricka vin!?
Tilda säger: jag tar bara nåt glas eller så
Tilda säger: och jag ska inte spela i ottan heller. kl 14
S säger: menade på att du skulle skjutsa
Tilda säger: ah just det

Inga kommentarer: