fredag, februari 08, 2008

I'm crying... :'(

*gråter*

Mina finaste skor. Mina bowlingskor. Med de vackra, blåa, glittrande skosnörena.. Som kostade en månadslön för mig.
Varför måste kattjäveln tugga på just dom?!?! Varför kunde han inte valt några slitna gamla skor som står på skohyllan i hallen? Varför var han TVUNGEN att krypa in i min påse och hitta skosnörena och tugga av 2 dm (!!!) på den ena skon för? Nu ser det helt mongo ut.. :'(

Varför var jag tvungen att åka och träna idag för? Då var jag ju tvungen att plocka ur skorna ut väskan och ta med dem till hallen, eftersom jag hade tagit hem båda skor och klot?
Och varför kunde jag inte ha lagt tillbaks dem direkt när jag kom hem?

Mina fina, DYRA skor.. Jag kommer inte att ha råd att köpa nya skor förrän om kanske 5 år. De där ska räcka så länge. De ska räcka tills de går sönder. Jag har haft dem några månader. Och då måste kattjäveln förstöra dom!

Varför är det bara vi som har fått en katt som äter snören?!? Faaaan... :'(
Och JA, jag gråter faktiskt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Tilda.... :(
köp nya skosnören bara :)

Anonym sa...

Men oj så trist med dina skor!Min mors katt äroxå en skobitare,får lägga undan alla skor.Trist är bara förnamnet :(