torsdag, oktober 15, 2009

Ordbajsande

Nu känns det mest som att jag sitter och väntar på att tiden ska gå. Även om jag har att göra. Tåget hem till Norrtälje går halv två och jag ska ner på stan här en sväng innan.
Det ska bli riktigt skönt att komma hem, speciellt när jag får en lite längre helg hemma. Längtar efter att krypa in i Mickes famn. Saknar dig älsklingen! Och kissarna saknar jag också, såg Pajas i Mickes cam igår på msn, sååå söt är han lillkorven ^^ Och jag kommer att ha en hel del att göra i helgen och det är skönt. Finns det nå värre än att inte ha nåt att göra? Det kan va skönt ibland, men samtidigt blir det tradigt om man sällan har nåt att göra.
Ett ordspråk:
Det är omöjligt att njuta av sysslolösheten om man inte har för mycket att göra.

Gud vad med ordbajs det blev. Men ibland är det skönt det med. Bara skriva på utan nån särskild tanke bakom.

Inga kommentarer: