fredag, oktober 09, 2009

Mina helger är rätt späckade

Idag bär det av hem till Norrtan, tåget går om en dryg timme.
Blir en rätt intensiv helg nu med, liksom de andra helgerna. Micke jobbar ikväll men det gör inte så mycket för jag ska också jobba - jag ska på ett fotouppdrag som inte liknar nån av mina tidigare och sedan ska jag beställa lite bilder från labbet samt börja med affischen åt Everysingz som jag fotade förra helgen. Och så är jag bjuden på middag på Öfvre Höjden också, brukar ju snylta in mig där när jag har mina ensamma kvällar men denna gång är jag faktiskt BJUDEN! ;-)
Imorn ska Micke och jag till Nynäshamn och bowla men på kvällen lovade vi varandra att försöka ha lite qualitytime och bara mysa. Och på söndag ska vi till Lidingö och bowla och sedan åker jag direkt tillbaks hit därifrån. Så ja, helgen kommer nog gå med rasande fart.

L - vi behöver inte vänta längre. Kontot är packat, på måndag drar vi ut på stan! :D

Inga kommentarer: