tisdag, oktober 13, 2009

Jag vill hedersomnämna luktsinnet

Tänk vad man förknippar olika saker med olika dofter.
Idag när jag stod vid resecentrum och väntade på bussen kände jag en välbekant parfymdoft i luften som jag genast förknippade med en speciell person.
Konstigt egentligen men så funkar väl människan antar jag. Lukten är ett sinne som annars inte får så mkt utrymme, det är lite underskattat. Så jag vill härmed tillägna detta inlägg till ett av våra sinnen - lukten. Haha :P
Lite smått filosofisk, klurig och knasig, det är sån jag är. Take it or leave it ;)

------------------------------------------------------------------

Grattis S till förlovningen! Gud vad roligt! :D Ni behöver ju inte söka med ljus och lykta efter en billig och bra bröllopsfotograf iaf ;) *kram*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att bli omnämn i din blogg, betyder mkt! Fotograf javisst, datum ehh?? =P Återkommer när livet är planerat ^^ Kram!