söndag, oktober 11, 2009

Bowling och lite annat

Idag var vi i Lidingö. Och fablerna om deras svårspelade banor stämmer så bra så bra, det var MYCKET roligare i Nynäs! Micke höll uppe spelet iaf, 1320 nåt tror jag han hade. Jag gnetade ihop 1230 eller nåt sånt, inkl hcp då. Inte så kul. Men jag visste ju att det skulle bli svårt och jag hade satt ett lågt mål som jag faktiskt höll så på så sätt får man väl va nöjd iaf.
Sedan käkade vi lunch på Pizza Hut. Efter typ trekvart fick vi vår mat. Vi snackar pizza här people, PIZZA! Ska inte ta mer än 15 minuter, bästa fall kvart! :P Och när de väl kom in så var de löjligt små och inte värda att vänta på. Speciellt inte för Micke och Niklas som är rätt stora i maten. Jag själv hade beställt lasagne men smakade precis som Billys Lasagne så det var inte mkt att hänga i julgranen. Så nej, Pizza Hut dröjer det innan jag besöker igen.

Nu är jag åter i Peking hos mitt lilla kollektiv. Och sitter och är irriterad och lite ledsen över att L och jag nästan aldrig är synkade! Det är som om nån där uppe inte vill att vi ska umgås och ha kul. Jäkla skit.
Men imorn iaf, då är det vår dag. Inget får komma i vägen! Då ska vi göra stan ordentligt! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Va?! Lidingö är bäst! Låter som om Pizza Hut är en dålig idé alltså.. :S Hemmabakad pizza ska det vara =D