torsdag, april 24, 2008

Trivialt nonsens

Jaha vad ska man skriva om för triviala saker idag då?
Kan ju skriva att jag är snaaaart klar med tentan! Bara sista biten kvar av analysen, sen så är det print och inlämning som gäller! YEEEEEEZZZ!

Och imorrn kommer bli en hääärlig dag! Picknick med Maddsan i parken! Wonderbaum! :D Hoppas det blir (minst) lika bra väder imorrn som idag. För idag satt jag och Micke ute på balkongen en stund, med katten i koppel. Hur mysigt som helst!

Nu känns livet lite lättare. När tentan är klar kan jag va ledig i typ en vecka innan nästa kurs börjar. Välbehövligt. Fan, det går ju faktiskt att planera sitt liv..!


Bara en sak jag saknar.. Eller sak och sak förresten..

Tro inte att jag har glömt bort dig. Varje dag undrar jag hur du har det. Varför kan du inte höra av dig?

Inga kommentarer: