fredag, april 18, 2008

Mitt-i-veckan-mys

Dags att blogga lite kanske.. Usch, har verkligen försummat bloggen på sista tiden. Har försummet det mesta iofs. Så himla intensivt i skolan så man är helt trött. När den här terminen är över ska det firas så jäkla hårt! Det blir nog min hittills största studiebedrift, att klara denna!

Igår var jag hos Madde. The twins var där och blev uppiffade inför studentfest i Sthlm :) De blev sååå himla raffiga. Ärtor som jag sa till Madde, hahaha. Lät inte riktigt rätt när jag väl hade sagt det. Jag tänkte på ärtiga, och då blev det ärtor. Madde rättade till det och sa bönor istället. Det var bättre. Haha!

Sedan gick vi till Kina. Tog bara en kvart eller nåt. Hahaha.
Vi åt god kinamat. Och såsen kom ut! Hahahahaha!
Det var hur som helst supermysigt! Så där mitt-i-veckan-mys! ^^ Mer sånt borde man ägna sig åt.


Helgen ska bli spännande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man borde unna sig sånt oftare. :)

Anonym sa...

ååå det var så himla roligt! :D Mitt i veckan - mys är toppen! :D