måndag, april 14, 2008

Min dag (ev lite känsligt innehåll)

Har varit en lagom motig söndag. Iaf till en början.
Bowlade. Förlorade. Typ sjuttioelfte förlusten i rad. Usch, börjar bli tradigt.
Åkte hem, kom på att jag var tvungen att handla ett par saker. Tog ingen självscanning, det såg lugnt ut i kassorna. Handlade mina två prylar och när jag kommer till kassan är det typ jooooordens kö! Och självklart är det dessutom en sådan där kassörska som gör fel typ hela tiden och måste göra om och rätta till, och allt tar trippelt så lång tid.
När jag slutligen kommer där ifrån och kör hem, så när jag ska parkera så har två bilar blockerat ingången till min parkering för de ska köpa biljett till gästparkeringen. Stod där ett bra tag alltså, de hade inte bråttom inte.
Och när man kommer hem, ja då gör man i ordning lite lunch, eftersom man är hungrig efter matchen. Vad gör katten då? Jo han bajsar typ på sig :P Eller ja, det fastnade en stor bajsklump bak i pälsen. Så det var bara att lägga ner besticken och torka katten i stjärten (och bada han lite också, för det satt jävlar anamma fast). Sugen man var på mat sen när man fortfarande hade kattbajslukt i näsborrarna.
Efter det har jag inte gjort mycket. Bara tagit det lugnt. Var en lite väl magstark start på dagen tycker jag!

Inga kommentarer: