fredag, april 25, 2008

Helt underbar dag!

Underbar dag idag! The best ever!
För det första printade jag ut min tenta. KLAAAAR! :D Jag känner mig så jävla bra, som annars brukar sitta kvällen innan och skriva klart.

Och för det andra underbar picknick med Madde i socitetsparken. Sol, värme, kyckling, potatissallad, bröd, vindruvor (så att man blev lite pruttig i magen), Cecilia (jaa, jag säger inget mer om det) och en jäkla massa garv. Kunde inte bli bättre!
Du är guld vännen, jag älskar dig! :D Det måste vi göra om alldeles snart!!

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning för helgen. SM i Karlstad väntar! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

hhahahaha! de va så himla mysigt! :D den picknicken kommer jag komma ihåg LÄNGE! :D faan Cecilia var ju bara så rolig! :D henne får vi ta me nästa gång också! ;) Älskar dig vännen! :)Vi måste passa på nu med en till picknick innan solen går i ide! :P haha