fredag, maj 27, 2005

Världen runt??

Först vill jag skänka en tanke till den stackars flicka som råkade ut för...otäckheter...på sin studieresa till Estland med klassen. Ingen tycks dock veta vilken klass det var...men men. Hemskt är det iaf!


Igår pratade jag med Micke om att jag skulle vilja göra en backpackerresa. Först lät det som om han ville åka med och jag blev jätteglad. Men han fattade nog inte rikigt vad jag menade för han kunde tänka sig att va borta högst en vecka. Och det blir ju ingen backpackerresa.
Jag vill jättegärna göra det. Bara resa runt och jobba och ta sig vidare. Precis som i Backpacker. Vara borta typ ett år. Problemet är ju att jag har en pojkvän. Och om jag åker iväg är det inte så smart om vi är tillsammans. Det går ju inte så bra om jag ska resa jorden runt. Dessutom kan jag inte begära att han ska vänta på mig. Men jag vet inte hur jag ska göra... Jag älskar honom ju!!! *sucka* Jag vet inte vad han tycker heller för han är bara tyst och känner jag honom rätt så undviker han ämnet så länge han kan...
Hjälp mig! Ge mig råd! Vad ska jag göra??

Inga kommentarer: