fredag, maj 20, 2005

Sjuk

Usch vad jobbigt det är att vara sjuk. Visserligen är det skönt att vara hemma från skolan...*tss*
Jag lyckades på så sätt skjuta upp filosofiprovet, hehe. Men ändå, det är jobbigt. Man är så tjock i näsan och huvudet känns tungt och man orkar inte lika mycket som annars. Orkar väl inte så mycket annars heller, men det är en annan sak.

Har varit och shoppat idag med min pojkvän och Madde. Micke blev jättefin, och valde aboslut rätt skjorta och slips! *nickar*
Jag hittade bara en kjol till studenten, trots att Madde sprang som en galning och hämtade kläder. Och sen när vi skulle gå därifrån började det regna vilket Madde tyckte var väldigt lustigt. Men kul var det iaf, själva shoppingrundan alltså, inte regnet!

Imorrn ska jag iaf till skolan, har ju inte så långa och många lektioner så det orkar jag nog.

Har inte pratat med "familjen" på länge, men de tycks ju aldrig vilja prata med mig. Förstår nog varför, men jag vill inte förstå.

Jaja, nu tänkte jag försöka plugga lite men vi får se hur det blir med det. Brukar ju sluta med couronne i alla fall...

Fred!
/Matilda

3 kommentarer:

Tilda sa...

Jag köpte ingen skjorta till Micke, och inget annat heller. Däremot var jag med när han handlade. Skjortan som han tog var ljust rosa, och slipsen var grå med rosa ränder i olika färger. Snyggt faktiskt!

Anonym sa...

jaa.. men det var roligt att shoppa!! även i regnet.. det regnade d¨å med.. även på studenten.. men du vet.. jag ställer upp i alla väder!! :P
om du vil ha hjälp med något i framtiden.. vad som helst!! så kom till mig!! med en gång!! ni var jätte fina till balen coh även till studenten.. även om micke var lite blöt.. :P haha!! :D men det var ett rent nöje!! skit skojiggt!!
ha de bäst!! puss å kram!!
//Madde

Tilda sa...

Ja Madde, vi har haft många regniga dagar tillsammans. Eller nått... =P
Men kommentera de nyare inläggen istället för de gamla. Ska skriva imorrn så har du nått att kommentera! Puss