lördag, maj 21, 2005

The number one

Jaha så blev det Grekland som vann årets ESC, med svenskan Elena. Men det var bra, dels för att hon är svensk, dels för att det var en bra låt tycker iaf jag eftersom jag har gått och nynnat på den ganska mycket de senaste veckorna, och dels för att alla öststater kan ta sig i arslet. Dom bara röstar ju på varann och så va alla låtar likadana och lika tråkiga och dåliga.
Och Sverige gjorde värsta floppen, jag tyckte Martin var värd ett bättre öde. Men jag hoppas det är som Pekka säger att det kan vara en fördel att vara med i semifinalen, om man går vidare vill säga... Tråkigt om vi inte blir med!!

Har faktiskt pluggat lite idag, lite stolt över det faktiskt. Fast jag skulle ha hunnit mycket mer än vad jag har gjort om jag hade varit lite effektiv. Men det är ju roligare med onlinespel jue... =)

Skulle ju städa garderoben den här helgen hade jag bestämt, vi får väl se hur det blir imorrn. Men jag måste faktiskt försöka plugga lite, garderoben får vänta i så fall.
Slutar väl ändå med att jag sitter och spelar Midas Miner eller dylikt... =P

Ska väl snart natta mig. Måste bara spela lite först, hehe. Spelberoende, ever heard of it? ;-P

Över och ut!
/Tilda

Inga kommentarer: