lördag, maj 21, 2005

Barn och lite annat...

Idag fyller lillasyster år, grattis sötnosen!!
Och hon fick en docka som min pojkvän lyckades ha av på mitten, men han satte ju ihop den igen så det var ju ingen fara. Men duktigt ändå tycker jag! =P

Min filosofilärare är sjuk resten av terminen så filosofin är typ slut, ska bara orka göra instuderingsfrågorna. Det finns en gud!! Alltså det är ju synd om henne för att hon är sjuk, men det är så jäkla skönt att slippa det där ämnet! Detta gör att mina sovmorgnar på onsdagar blir ännu länge, nu börjar jag inte förrän...*tänker efter*...typ ett!! =D Och på torsdagar slutar jag nu kl. elva istället för halv två. Och framförallt slipper jag den där hemska lektionen på fredagseftermiddagar! YAHOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D

Jag har tjänat 100 spänn idag också, svarttaxi! =) Körde Monkan m.fam. Körde stooorbilen, det gör jag inte så ofta. Men det var kul att brassa på motorvägen, kör ju bara i stan annars. Det är kul att komma ut och se sig omkring lite, hehe.
Det här är allvarligt, om man pratar om att det är kul att köra till Finsta bara för att känna på motorvägen. Snacka om bonnigt...=P

Ringde till Jens idag också men han va inte hemma så det var Emma som svarade. Bebisen väntas komma om två veckor och jag sa att det var ganska dåligt planerat att skaffa barn just precis NU när dom visste att jag tog studenten. Kunde väl ha väntat nån månad, eller åtminstone ett par veckor. Men men, vi får se. Kanske kommer brollan iaf. Och kanske kommer de hela familjen, för de kanske fortfarande går och väntar. Ringde till den andra ohängde brodern också men honom fick jag inte tag på surprise surprise. Men han måste komma för han ska inte ha barn så han har ingen ursäkt!
Ååh, jag vill också ha barn, appropå det. Barn är mysiga! Längtar efter lilla Emilia. Hon pratar nu, massor. Emma gav henne telefonen så jag fick prata. Har inte träffat henne på skitlänge! Jag är en dålig faster som inte åker och hälsar på oftare. Borde göra det, då får jag ju åka motorväg! =P

Och idag fick jag veta att jag får MVG i Engelska C också, jag blev skitglad! Jag har MVG i alla eng-kurser. Va dutti jag är! *stolt* Nej jag vill inte skryta men är det nått jag är stolt över så är det mina betyg. Okej, jag har inte högsta betyg i allt, långt ifrån, men jag är ändå stolt. Det är nog det enda jag är stolt över när det gäller mig själv faktiskt. Men man får va glad över det lilla...

Phew, skönt att skriva av sig lite. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir väl couronne eller nått.

Ciao! // Tilda

Inga kommentarer: