onsdag, maj 25, 2005

Plugg

Ja. Plugg. Ganska mycket nu. Plugg alltså. Fast det märks inte. För jag gör inte mer för det. Plugg alltså. Men om jag sitter hela natten nu så hinner jag nog färdigt med allt till imorrn. Plugg alltså.
Men snart är det slut. Plugg alltså.

Vi hade genrep i aulan idag. Eller genrep och genrep, det var ganska värdelöst faktiskt, bara massa tid som gick till spillo. Vi gick in och satte oss i aulan, sjöng studentsången 3 ggr, sen gav vi upp för det lätt skit. Sen gick vi ut. Och det offrade jag min sovmorgon för? *hmpf*

Micke och jag håller på och letar bil också, "ful-bilen" ska ju till bilhimlen i slutet av sommaren. Lite sorgligt, men den har gjort sitt. Vi behöver en ny, annars får vi väl vara utan helt enkelt.

Nu borde jag fortsätta plugga, om jag ska bli klar.
Ciao! /Tilda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Roligt för dig! Nu har jag kladdat lite. Och jag kommer att fortsätta göra det! Älskar dig!

Tilda sa...

Vad snäll du är sötnos!
Älskar dig också! *pussar på*