onsdag, mars 03, 2010

Vinst och mera silver

Så har det trillat in 7 silverpoäng till i och med att vi vann kvällens match :) 20-10 skrevs slutresultatet till. Första halvlek var tråkig, det hände ingenting. Men det tog vi igen i andra. Jag blev informerad om att jag har 63 oregistrerade silverpoäng, haha!

I rummet intill ligger en söt och sover. Ska väcka henne vid midnatt men vet inte om jag vill det, kanske bättre att låta henne sova. Hon är ju ändå döv så hon hör inte om jag ropar iaf, haha. Jo om jag gör det efter midnatt såklart. Om jag gör det bitti.. Hmm..
Jag är också trött faktiskt, funderar på att krypa ner. Imorgon får jag inte glömma att packa väskan ordentligt när jag åker till skolan eftersom jag åker hem till Norrtan direkt från Linköping på efm.

Godnatt gott folk och på återhörande!

Inga kommentarer: