måndag, mars 29, 2010

Vill byta blogg!

Blir mer och mer sugen på att byta blogg faktiskt. Liksom typ nu på en gång. Vill ha massa bilder på bloggen och en snygg design och massa så. Roligare än vad jag har nu. Jag har blogglust i form av att skriva men när jag tittar på layouten på min blogg vill jag nästan kräkas. Gud så tråkigt! Och vad lite utrymme alla mina bilder får.
Dessutom funderar jag på att byta lite inriktning på min blogg också. Vem vill egentligen läsa om bowling och bridge? Okej, min blogg kanske kommer innehålla det också, det är ju en del av den jag är så kanske svårt att helt utelämna, men ändå. Vill skriva om intressanta saker, saker som väcker debatt eller tankar och åsikter + ha en massa bilder. Vill fota massa, inte bara människor, vill utveckla mitt fotograferande inom andra områden också. Så vi får se hur det blir, men var beredda på förändring inom en snar framtid.

Inga kommentarer: