onsdag, februari 03, 2010

Mardröm

Jag vaknade verkligen tidigare än beräknat på min lediga dag. Typiskt. Jag drömde mardröm - att jag höll på att strypa katten. Uscha, hemskt. Vet inte anledningen riktigt, men jag och Micke hjälptes åt för han sprattlade så. Konstigt?!? Men huu, var ingen trevlig känsla att vakna till.
Nåja, det var lika bra att gå upp och i köket satt L och vi sa godmorgon och lite så på sant teckenspråksvis. Sedan slutade det med att hon fick springa till bussen eftersom det tar så nedrans lång tid att prata, haha. Men så kan det va.
Hade ju tänkt gå på stan idag men tänker inte ge mig ut i ovädret. Så det blir en innedag med plugg, städning och sedan lite förberedelse för min praktikant. Har ju fixat i ordning några uppgifter men ska fixa några till.
Det var alles för nu. Ciao!

Inga kommentarer: