torsdag, februari 04, 2010

Kedjebrev

Alltså det här med kedjebrev. Ofta är de bara irriterande men idag fick jag ett som faktiskt fick mig att skratta. Observera då att jag skrattade åt att det var så fruktansvärt töntigt. Hör här:

VI LYFTER EN SKÅL....
FÖR OSS ...
FÖR MÄNNEN SOM HAR OSS,
FÖR FÖRLORARNA SOM HADE OSS,
OCH DE LYCKLIGA MÄNNISKOR SOM KOMMER ATT TRÄFFA OSS!!

Du har blivit träffad...
Du är nämligen en av de 10 vackraste kvinnorna med ett vänligt, varmt och kärleksfullt hjärta.
När du nu har blivit träffad måste du träffa 10 vackra kvinnor med vänliga, varma och kärleksfulla hjärtan.
Blir du träffad mer än en gång är du verkligen vacker och kärleksfull.
Om du struntar i att vidarebefordra det här, får du stå ut med att vara ful i 10 år.

___________________________________________________________
Hahahaha! Liksom vadå, så nu kommer jag vakna upp imorn och va helt ful? Och om 10 år så går jag tillbaks till att vara vacker igen då?
Så passa på att njut av mig nu de här sista timmarna, för sedan kommer jag vara ful i 10 år framöver. Jag raderade nämligen det där mailet också, liksom alla de andra kedjebreven som envist hamnar i inkorgen.. ;)

Inga kommentarer: