onsdag, februari 17, 2010

Bridge, tårta, film och teckenspråk

Första delen av kvällen bestod av bridge. Utan vidare framgång men man kan inte va på topp jämt. Det var roligt ändå! Visst, det är bara en som kan vinna. Men man ska komma ihåg att det är bara en som kan komma på 25 plats också.
När jag kom hem blev det lite girltalk i soffan och sedan tog vi fram en film (Stuart Little II som var hästlängder bättre än 1:an) och åt prinsesstårta direkt ur kartongen. Underbart! Efter filmen blev det lite mer girltalk men då med händerna viftandes fram och tillbaka och upp och ner. That's right, bitti är här, onsdagen har inträtt och det är teckenspråksdag. Men L bara avbröt mig hela tiden så jag gick och la mig istället. Nu borde jag ju sova. Men är inte särskilt trött. Vad gör man då? Ett Vänner-avsnitt kanske? Hm ja varför inte?

1 kommentar:

Linnéa sa...

Haha! Jag älskar att läsa din blogg, du är så rolig. SKa försöka sitta på mina händer, menar inte att avbryta dig:(