fredag, november 30, 2007

Vill ha nya soffan!!!

Ringde till Mio idag, det var sagt att soffan skulle komma den här veckan. Men då visade det sig att den som sålt soffan till oss sagt fel och att den kommer först nästa vecka. Suck..
Dessutom hade de sålt fel soffa till oss. Först blev jag skitnervös när han sa så, men sen redde vi ut det och det visar sig att jag får den soffan jag pekade ut, bara det att det står fel på min följesedel. Men priset och allt är rätt så det ska väl lösa sig.

Orkar inte dra några detaljer, är så hungrig så jag inte vet var jag ska ta vägen!! Men jag vet inte vad jag ska ha för mat, sååå tråkigt att äta själv så jag inte ens har nån lust att laga nåt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååå vilken tur att du ringde.. tänk om du hade fått fel soffa, det skulle inte va kul! :S skönt att det ordnar sig!

Anonym sa...

Gud, så fel det kan bli :S.. irriterande! Förresten, hur ser den ut den soffan du beställt? / Crille =)

Tilda sa...

Mörkbrunt skinn, supersnygg! :D

Anonym sa...

å fan ;) skönt med skinn också.. å inte sånt där allt hår och sånt fastnar på. / Crille