måndag, november 26, 2007

Kort om helgen

Match i lördags. Vinst med 13-7 :D 786 på mig :D
Men ska det vara svårt att nå 800-gränsen eller?! Jaa, om man missar 10:an i sista rutan..

Crille kom hit :D Vi käkade pannkakor (eller kroppkakor?) som katten inte ville ha. Han drack vin och blev lite lullig. Vispade chockladmousse, det var gott.
Vi kollade på en läskig film och sen en kort del av en rolig film, och till sist tv utan ljud.
Och nu kommer det viktigaste: Jag smetade in amaryllisen med tandkräm för att katten inte skulle knaga på den. Hahahaha.

Söndag. Vaknade rätt sent. Crille i soffan :P
Vi lekte husmor på förmiddagen, samtidigt som vi lyssnade på musik.
Sen sms:ade han till SL och sen åkte han. Tack för myskvällen vännen! :)

Ja men det var typ det.

Imorrn ska jag och mamma shoppa lite julpynt och sånt :D Weeei :D
Men nu ska jag sova.
Natti natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAAHA! det kunde missuppfattas, var det katten som drack vin och blev lullig? :D hahahaha Neej då.. jag vet att det var Chrille :D

Tilda sa...

Haha jaa jag såg det nu :P

Anonym sa...

Inte drack JAG vin i alla fall ;)
/Crille