onsdag, november 07, 2007

Lite ditt och datt

Tänkte ju skriva här i söndags kväll. Sen blev det inte. Då tänkte jag skriva igår. Blev inte heller.
Är supertrött idag. Skriver ändå. Kommer ju aldrig upp i Maddes liga med 3-4 inlägg om dan, men nåt enstaka då och då kan man ju få till.

Det jag skulle skriva i förrgår, och igår, var att i helgen var jag hos Sara. Var meningen att vara till hälften plugghelg, till hälften myshelg. Det blev ungefär 80-20. Fördel pluggandet. Eller nackdel, beroende på hur man vill se det. Shit vad vi slet. Men klara blev vi!
Och idag redovisade vi skiten och det gick ju bra det med! :)

Bowlade igår. Gick bra. Nej fel. Gick strålande. 613 på korpen (3 serier)! Kändes toppen! Inte tekniskt iofs, men ändå. Siffror blev det och det var det som var grejen :P

Idag när jag kom hem satte jag mig nästan direkt framför tv:n och där fastnade jag sen. Sååå himla slut är jag. Bara låg i soffan och glodde på dumburken. Tänkte inte på all nytta jag borde göra, jag bara låg där. Och katten låg bredvid och sov. Sööööt! Pajas, du är så söt så jag skulle kunna äta upp dig. Men det ska jag inte! Haha han har sovit mest hela dagen. Kommer förmodligen att leva jäkel inatt, men jag har inte hjärta att väcka honom när han sover så sött ^^

Var nåt annat jag tänkte skriva här också men jag skiter i det. Ska sova nu tror jag. Gud så skönt! Bara denna vecka, sen blir det lite lugnare. PUH!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är så roligt när du skriver ändå! det gör inget att du inte är i min liga! jag skriver ju jämt i min blogg, men det kommer säkert att lugna ner sig snart! :D kommer säkert tröttna på de lite! :)