torsdag, november 22, 2007

Dagens 3 roliga saker

1) När jag hämtade Micke på jobbet frågade jag först om vi hade fått nån post. Då sa han: Inte vet väl jag, jag har ju jobbat! Ja just det, sa jag. Sen typ 2 min senare frågade jag om han hade diskat. Då sa han: Men jag har ju jobbat!!
Bra att seniliteten kommer vid 21 års ålder. Kanske man slipper den senare. Eller?

2) Jag satt på toa och katten kom in. Hoppade upp i handfatet, via badkarskanten och sedan gick han över till toan. Lyckas kliva precis på spolknappen så att matte blir duschad i baken. Tack för det Pajas!

3) Jag hämtade Micke när han hade tränat. Vi åker hem, jag parkerar, kliver ur och börjar precis att gå när bilen börjar rulla baklänges. Helvete, glömde handbromsen! Micke fick hålla emot så gott det gick medan jag kastade mig in i bilen och fick tag i handbromsen. Puh!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! jaa det kan ju va bra att den kommer så tidigt, men det är inte lätt! det där med Pajas tycker jag var ganska kul!! :D hahaha