lördag, januari 13, 2007

Vissa vrider till verkligheten lite..

Haha ja där ser man. Man ska inte tro på allt man läser. Visste väl att det var så som jag sa.
Men egentligen spelar det ingen roll nu. Jag är lycklig som jag är, med de vänner jag har.
Och Micke såklart! Min älskling! (L)
De spelade match idag och vann med 14-6, han gjorde bra siffror också! Men nu vill jag att han ska komma hem. Men nää, för han jobbar :(
Men Anders kommer hit sen, och KANSKE Crille också, fast jag tror bara det blir Anders för jag har inte hört nåt från Crille. Hur som helst är de två pojkarna några av mina närmaste vänner! De skulle aldrig svika, aldrig. No matter what!

Nej om man ska göra lite nytta kanske. Har suttit och diggat till Ring of Fire med Johnny Cash hela dagen, hehe :P Så nu får man sätta fart. Fast jag har faktiskt hunnit med lite plugg också, duktiga jag! :D Men nu måste jag nog städa lite.

Hejrå!
*Vinki vink*


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Taf handläde fio fron mm?


(Tyd det meddelandet om ni kan...)

1 kommentar:

Anonym sa...

ja det är mycket som intestämmer med det man läser....