fredag, januari 05, 2007

Ser fram emot vad 2007 har att bjuda på!

Nu var det några dagar sedan jag skrev här.
Jag har faktiskt inte bloggat sen förra året :P

Haha japp, nytt år, nya överraskningar.

Hade en härlig nyårsafton med sång och skratt :)

De senaste dagarna har bara glidit på, jag har inte gjort mycket och det har varit riktigt skönt.
Eller, egentligen har jag gjort lite ditt och datt, men samtidigt har det varit rätt lata dagar.

På måndag börjar allvaret igen. Eller egentligen på tisdag för då börjar praktiken igen. Men på måndag ska jag jobba.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Men jag har stora förhoppningar om framtiden och hoppas och tror på ett strålande bra 2007 :D

Över och ut
/Tilda



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Gud kallade hem en av sina änglar idag.
R.I.P gamle man (F)

Inga kommentarer: