söndag, januari 07, 2007

Hyckleri

Att bli arg på sin pojkvän för att han kanske visar lite intresse för nån annan, när man gör precis samma sak själv, det kallar iaf jag för hyckleri.
Jag vet inte med dig men...

Idag har Micke spelat Super Six final. Han slutade på en tionde plats efter 10 serier! Av 200 startande är det heeelt okej :D
Du ska vara nöjd älskling, du spelade bra! Även om det fanns kapacitet för mycket mycket mer! Men 5000 kr är ju inte fy skam! Vad ska du köpa åt mig? Hihihi ;)

Nej gå och sova nu. Eller snart iaf. Jobba imorrn :/

===================================================

Ja jag ska inte förstöra. Du kanske inte har märkt det, men jag håller mig borta.
Men du är så upptagen med att alltid vara misstänksam och svartsjuk så du ser det inte.
Däremot tror jag att jag hoppar över det där med helvetet. Dels för att det kommer från dig, inte från honom. Men jag tror jag skulle skita i det även om det kom från honom, för det verkar inte vara nåt trevligt ställe. Varmt och jävligt. Men hålla mig borta kan jag göra, det gör jag ju redan. Vill ju inte förstöra familjelyckan :P

Hahahaha!!!

===================================================

Dagens kommentar:
-"Kan han prata?"
-"Nej, han kör med playback".

(Repliker från Livet e en schlager)

Dagens tips:
VÄX UPP!!!!! Går du på dagis fortfarande eller? Shit Maj-Britt alltså..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan... råkade koma in på din sida. Alltså det där med att du skulle dra åt helvet, det sa han själv faktiskt!!! han ville det, och om han inte står fö de är upp till honom vilket han vill mista förtroende för! han ville att jag skulle skicka. men det var väl bara för att jag skulle få skit för de. Men han sa det iallfall!!! Ville bara klargöra det för dig!!!! men jag vet ju inte om du tror mig, men så är det iallfall

Tilda sa...

Du råkade komma in på min sida? Nämen hoppsan då :P

Alltså om du bara litade på honom så hade han säkert skickat det där sms:et själv eftersom han tydligen sa att han skulle göra det.

Sluta var så paranoid och misstänksam hela tiden så ska du se att allt blir jättebra! :)

Hare gött