måndag, januari 22, 2007

Kaffe

Idag började nya kursen, äntligen får man läsa sin inriktning!
Och det kändes jättebra, mysig liten klass på 10 pers och en bra lärare!
Blir nog skitbra det där!
Och den 3 maj ska vi förmodligen uppträda i Blå Hallen, där de äter Nobelmiddag! Fast dom äter ju inte det då, men ändå :P

Haha åh vad jag kände mig vuxen idag när jag gick till caféet på LHS med mina kursare och beställde en kaffe! :D Var egentligen meningen att jag skulle ta en latte, hade bestämt mig för att våga mig på det i kön. Och så när jag kommer fram så har de slut på mjölk i kaffemaskinen så det går inte att få latte. Så jag tänkte att jag får ta en kaffe och hälla i så mycket mjölk jag kan. Men kaffet var ju från maskinen och den fyllde koppen nästan ända upp. Så det fick bara plats lite mjölk. Men allt kaffe gick ner iaf, för det var så varmt så man kände inte den beska smaken så mkt :) Så då blev jag stolt över mig själv!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Älskling då, vad söt du är! Finns inget bättre än att vara älskad av dig!

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Inga kommentarer: