lördag, januari 20, 2007

Dumma tanter från Hudiksvall!

JAAAAAA!!! Äntligen klar med Kulturanalys-kursen! Det var nog det tråkigaste och mest onödiga jag har varit med om! Iaf under tiden på LHS, vilket iofs inte är mer än en termin, hehe :P Men å andra sidan tror jag inte det kommer tråkigare kurser framöver, Kulturanalyser är svårslagen!

Och helgen mellan två kurser är det bästa som finns, då har man verkligen ingenting att plugga med! Lööööööök! :D

Tänk att man satt och åkte ända till Hudiksvall idag bara för att åka på däng av ett gäng halvdåliga norrlands-bowlare. Så jävla surt. De råkar spela sitt livs bowling JUST den dagen de möter oss. De spelar ALDRIG så där bra annars. De stod liksom och gjorde 6000 och så bra är de inte. Vi gjorde 5845 vilket är skitbra och vi skulle ha vunnit! Tycker jag!
Mitt eget spel.. jadu.. Alltså jag spelade bra, det gjorde jag. Kändes bra! Hade hög träffprocent, prickade fickan inte hela tiden, men väldigt väldigt ofta. Men kvar stod käglor, och mycket hål framförallt. Då blir det inga höga poäng. Så det var lite surt.
Men va fan. Man får lyfta fram det positiva.. Vänta nu, måste komma på nåt.. *tänker* Jo just ja! Vi var 7 pinnar från klubbrekord! *wei* Men det var nog det enda bra tror jag. Och på väg hem sen var det lite dämpad stämning, alla var besvikna över matchen.
Jaja så kan det gå. Vänta bara tills norrlännigarna kommer till Norrtälje. Dom ska åka på såååå mycket stryk, dom kommer KRYPA ut ur hallen!
Hoppas bara jag får vara med i damlaget fler gånger. Får smöra lite extra för UK, hehe :P
Nämen ärligt, det var skitkul att spela med tjejerna igen! Upptäckte att jag har saknat det!

Nej nu ska jag fortsätta löka :P
Hejrå!

Inga kommentarer: